Javítást és időszakos (üzemórás és ciklikus) karbantartást vállalunk az alábbi készülékekre:
|
|
Továbbá gyári alkatrészeket is értékesítünk eszközökhöz.
2023.01.16-tól érvényes, telephelyünkön végzett szolgáltatások árai:
SZERVIZ DÍJAK2023.01.16-tól |
Alap |
Extra |
Prémium |
Átlagos elkészülési idők |
>15 munkanap |
kb. 8 munkanap |
kb. 5 munkanap |
Javítás óradíj | br. 17 780 Ft. | br. 21 590 Ft. | br. 34 290 Ft |
Diganosztika díj - min. 1óra (nem kért javítás esetén) |
br. 17 780 Ft-tól. | Egyedi ár | Egyedi ár |
Átvételi elismervény elvesztéséből adódó károkért a szerviz nem vállal felelősséget ! Javításra leadott készülék csak az átvételi elismervény ellenében adható ki !
Amennyiben a szétszerelést követően az Ügyfél nem kéri a javítást, úgy hibadiagnosztikai díjat számolunk fel! Extra és Prémium csomag választása esetén a határidő rövidsége miatt előzetes árajánlat kérésre nincs lehetőség. A hibadiagnosztikai díj nem előre megbecsülhető összeg, mindig a diagnosztikával eltöltött idő és a felhasznált alapanyagok ellenértékének összegéből tevődik össze. Összetett, vagy egymásra épülő hibák esetén a hibadiagnosztikai díj tekintetében is magasabb összegekre lehet számítani.
A Showservice (továbbiakban szerviz) az átvett berendezésekért azok átvételkori piaci értékéig vállal felelősséget.
Az átlagos határidőktől eltérő - különösen a rövidebb határidejű - igény áraival kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Az átlagos határidőbe nem tartozik bele a készülék leadásának napja, illetve a megjelölt kategóriához tartozóan azt az időtartamot jelölik, amely időtartamon belül a javítás átlagosan elkészülhet. A készülék leadásakor kiválasztott jelleg(Alap, Extra, Prémium) utólagosan kizárólag rövidebb hatrádiő felé módosítható, amennyiben az a szerviznek is megfelel.
A szerviz NEM vállal felelősséget a készülékekben javítás alatt történő adatvesztésért, illetve az Ügyfélnek ebből keletkező káráért.
Amennyiben a javítási folyamat során kiderül, hogy a berendezés javítási költsége meghaladja a vállaláskor megadott összeget, akkor a szerviz értesíti az Ügyfelet, aki eldöntheti, hogy az új várható javítási díjjal is kéri-e a javítást. Amennyiben az Ügyfél nem kéri a javítást, akkor csak a hibadiagnosztika munkadíját kell kifizetnie.
Hosszú idejű raktározásra nincs lehetőségünk, ezért az elkészült, megjavított készülékét (átvételi elismervény ellenében) mielőbb átvenni sziveskedjenek, ellenkező esetben raktározási költséget számítunk fel, majd 6 hónap után a 2/1985. M.T.SZ. rendelet előírása szerint a készüléket értékesítjük.
A bővebb vállalási feltételeinkkel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat!