ENG HUN
  • KIEMELT
    PARTNEREINK
  • JAVÍTÁS, KARBANTARTÁS, ALKATRÉSZEK

    Javítást és időszakos (üzemórás és ciklikus) karbantartást vállalunk az alábbi készülékekre:

  • CD-játszók
  • lemezjátszók
  • dj-keverők
  • zenekari keverők
  • stúdió keverők
  • audio effektek és kiegészítők
  • hangprocesszorok
  • erősítők
  • aktív és passzív hangfalak
  • hangváltók
  • dimmerek
  • scanner fényvezérlők
  • robotlámpák
  • színváltók
  • LED-es lámpák
  • kültéri nagyteljesítményű színezők
  • effektgépek
  • füstgépek
  • hazerek
  • fénykeverők
  • vezérlő egységek
  • DMX eszközök
  • Továbbá gyári alkatrészeket is értékesítünk eszközökhöz.

    2023.01.16-tól érvényes, telephelyünkön végzett szolgáltatások árai:

    SZERVIZ DÍJAK
    2023.01.16-tól
    Alap
    Extra
    Prémium
    Átlagos elkészülési idők >15 munkanap
    kb. 8 munkanap
    kb. 5 munkanap
    Javítás óradíj br. 17 780 Ft. br. 21 590 Ft. br. 34 290 Ft
    Diganosztika díj - min. 1óra
    (nem kért javítás esetén)
    br. 17 780 Ft-tól. Egyedi ár Egyedi ár

    SZERVIZELÉSI FELTÉTELEK

    Átvételi elismervény elvesztéséből adódó károkért a szerviz nem vállal felelősséget ! Javításra leadott készülék csak az átvételi elismervény ellenében adható ki !

    Amennyiben a szétszerelést követően az Ügyfél nem kéri a javítást, úgy hibadiagnosztikai díjat számolunk fel! Extra és Prémium csomag választása esetén a határidő rövidsége miatt előzetes árajánlat kérésre nincs lehetőség. A hibadiagnosztikai díj nem előre megbecsülhető összeg, mindig a diagnosztikával eltöltött idő és a felhasznált alapanyagok ellenértékének összegéből tevődik össze. Összetett, vagy egymásra épülő hibák esetén a hibadiagnosztikai díj tekintetében is magasabb összegekre lehet számítani.

    A Showservice (továbbiakban szerviz) az átvett berendezésekért azok átvételkori piaci értékéig vállal felelősséget.

    Az átlagos határidőktől eltérő - különösen a rövidebb határidejű - igény áraival kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Az átlagos határidőbe nem tartozik bele a készülék leadásának napja, illetve a megjelölt kategóriához tartozóan azt az időtartamot jelölik, amely időtartamon belül a javítás átlagosan elkészülhet. A készülék leadásakor kiválasztott jelleg(Alap, Extra, Prémium) utólagosan kizárólag rövidebb hatrádiő felé módosítható, amennyiben az a szerviznek is megfelel.

    A szerviz NEM vállal felelősséget a készülékekben javítás alatt történő adatvesztésért, illetve az Ügyfélnek ebből keletkező káráért.

    Amennyiben a javítási folyamat során kiderül, hogy a berendezés javítási költsége meghaladja a vállaláskor megadott összeget, akkor a szerviz értesíti az Ügyfelet, aki eldöntheti, hogy az új várható javítási díjjal is kéri-e a javítást. Amennyiben az Ügyfél nem kéri a javítást, akkor csak a hibadiagnosztika munkadíját kell kifizetnie.

    Hosszú idejű raktározásra nincs lehetőségünk, ezért az elkészült, megjavított készülékét (átvételi elismervény ellenében) mielőbb átvenni sziveskedjenek, ellenkező esetben raktározási költséget számítunk fel, majd 6 hónap után a 2/1985. M.T.SZ. rendelet előírása szerint a készüléket értékesítjük.

    A bővebb vállalási feltételeinkkel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat!